Welcome To My Blog : )

Thanks for your kindness because wanna visit my blog : )

Friday, April 15, 2011

Worst Day : /



Kenapa ehh? Bila aku fikir pasal kau something bad happen to me. Hmmm maybe kita memang dah ditakdirkan untuk menjadi kawan terbaik doe. Hmm Yeahhh aku memang tak boleh la hidup tanpa engkau. Okayy : / 


Selama ni memang aku tak pernah nak mengaku tapi lepas kau dah buat macam ni. Baru aku sedar, kau ni kawan aku doe. Seriously doe, susah nak lupakan kau tapi sometimes tu aku senang nak lupa ingat kau. Hmm Untung kau kan, ramai yang nak kawan dengan kau. Ramai yang rapat dengan kau. 


Hmm sekarang aku rasa macam tak nak ada dalam hidup kau. Kalau boleh aku nak pergi jauh jauh dari hidup kau biar kau tak muak tengok muka aku ni yang kononnya tak bersalah. 


Tadi aku tengah best-2 tolong mama masak, tiba-2 kau masuk dalam kepala otak aku. Waa! Then tiba-2 aku sakit perut, pening kepala, nak muntah, muka pucat gila macam kena tinggal boipren kot haha, Kelakar kan? Hmm I just wanna say that ONLY YOU CAN BE MY TRUE FRIEND. Aumm! pagi-2 lagi aku dah sweet-2 gini haha : D




Kan best kalau kita still macam dulu. Hmm wey aku nak kita macam dulu. Kita yang dulu tu hanya HISTORY hidup kita. We can build a new friendship. Hmm Im sorry if I've make you mad with me. Hmm aku tak bermaksud nak control hidup kau ke apa, Just I feel like this is not fair to me : ( 


Yeahhh Im still waiting for youu. I really really hope that you wanna forgive me babe : )

No comments:

Post a Comment