Welcome To My Blog : )

Thanks for your kindness because wanna visit my blog : )

Thursday, April 21, 2011

Inilah pengganti Justin Bieber : )


Yeahh Assalamualaikum Reader :)


Hmmm Alhamdulillah. Segala dugaan Allah semakin berkurangan dan aku berasa agak tenang. Yeahh Tak dapat pergi jumpa boiprenn malam ni pun takpalah. Malam ni poster kau jadi teman aku okay Cody Sayang. Aku dah tak nak dengan Justin Bieber. Aku nak lupakan kisah percintaan aku dgn dia yg dulu. Sekarang aku dah ada kauu, aku tak nak benda lain. Kalau lah ada Cody Fever dekat Malaysia, aku pergi sebab aku nak meet kau syg <3 Heee Atototo, sweetnya kita berdua ni hahaha. Ehh syg! Bila kau nak melamar aku haa? Dah lama kita bercouple tak nak buat pct for pre-wedding ke Biee? Hahaha Bilalah kau nak meet parents aku kan? Tunggu masa lah nanti okay syg. Sekarang focus pada career you dulu okay syg. After I habis sch, kita terus bertunang okayy. Hihihi. Ehhh you jangan suka dekat mana mana HOTSTUFF dekat sana tauu, nanti I dekat sini menangis berlagu Iyiyi hahaha. Hmmm I miss your cute voice. Hmm bilalah kita boleh meet kan? Nahhh you tahu tak. Sekarang susah gila I nak lupakan Si Bieber tu. Hmm Macam mana nak buat ni? I nak lupakan dia. I nak dengan you I tak nak ingatkan dia lagi. Hmm hanya you yg boleh buat I lupakan dia. Yeahhh You kena cari jalan okay supaya kita tak salah faham. I setia dgn you You setia dgn I okay syg hahha Hmm Nahhh I nak tanya ni, bila you nak offer I jadi model dekat semua video you tu and hidup you ? hahaha You ni cute lah syg. Bilalah you nak bawak I jumpa parents you. Justin Bieber dah. Cody Simpson bile lagi hahahha :D Hmm syg I nak Off The Line dah ni. Nanti malam kita gayut okay. Nanti malam I nyanyikan lagu Iyiyi untuk you okay. 1-4-3 that means I love you boy I'll be your everything and all you need. Awww tiba tiba datang mood sweet aku. hahaha Inilah jadinya bila aku miss someone and rasa nak perasan kejap hahaha :D

No comments:

Post a Comment