Welcome To My Blog : )

Thanks for your kindness because wanna visit my blog : )

Saturday, May 7, 2011

TERIMA KASIH AMBOI.


Assalamualaikum. yeahh Alhamdulillah dengan aku g mencari cari lagu tadi dapat membantu aku untuk mengurangkan rasa benggang, geram, marah dan baran. Hmm kenapa ehhh? kau sanggup buat macam tu dkt someone. dekat org yg sayang kau pulak tu. kau tahu tak? Even kau tu lelaki and 18 ke atas tak semestinya kau boleh cakap macam tu dekat aku yang baru 14 yang baru nak hidup ni ha. kau patut jadi contoh bagi aku lah gile, bukan maki aku gini ha. aku sepak kang. Hmmm kau tahu tak? bila kau tak menghargai seseorang itu, benda tu akan datang balik dkt kau tau and bila kau maki someone tu boleh buat someone tu terluka, rasa down, rasa macam nak tumbuk sepak kau je. Hmm Nahhh lagipun tak guna aku fikir balik nak bela org yang benggap macam kau. Yeahh semoga saja ALLAH membukakan hati kau untuk berubah dan semoga saja ALLAH menyedarkan kau tentang semua yang kau dah buat pada semua org. Yeahhh pada masa tu lah aku akan maafkan kau sebab kau dah berubah tapi selagi kau tak berubah jangan nak berharapan besar yang aku akan maafkan kau. SOORY LAH BRO! Hmmm I'll pray for you okay broo. Kalau rasa kami semua yg syg kau tu dah tak penting, jangan nak lukai hati kami semua yg syg kan kau tu nyah. Yeahh Nahhhh kalau aku jumpa kau aku nak bagi ceramahh yg panjang dia tak terkata. Biar kau sedar sikit tau nyahhhh. Hmmm byeee :)

No comments:

Post a Comment