Welcome To My Blog : )

Thanks for your kindness because wanna visit my blog : )

Monday, May 23, 2011

Ohhh Myy Dudeeee : )


THE FIRST THING :


Hmm okay. pagi pagi ni aku nak merepek-2 kejap hahha :D Hm sape nak belikan aku yang ni? Hm nanti boleh jadi style haha :D Supra with Shawl wowww


hahaha aku ni suka berangan angan, Maybe boleh jadi style kan kan kan? Actually aku dapat semua idea ni dari Kak Kaa Dabri yang comel tuu <3 Aummm


Jarang nak tengok girl yang pakai shawl pakai supra. Woahh! Mesti comel kan? haha :D Aku kena tinggi, pendek pendek pakai supra, nampak kelakar :D haha

THE SECOND THINGS :


Hmm style kan kasut ni? Sape nak tolong carikan? :D Heee malas nak kluar rumah laaa, hahaha! Mummy Daddy nak kasut ni boleh? Its nice when I wear it :* Aumm 

Mummy kata "BELI TAPI TAK PAKAI BUAT APA HA?* hahhaaha Alamak, kantoi dah :D Sayang kot myy, nak pakai. Heee : )

Kalau mummy dgn daddy belikan, siapa kata adik taknak pakai? Emm tapi kalau pakai duit adik, boleh juga tpi lepas daddy bagi duit dkt aidk :D hahaha

Jealous tengok siapa yang ada kaust ni. Arhhh cepatlah mummy nak belikan :D hahaha Soo whats up. I gotta go. Sleep :*

No comments:

Post a Comment