Welcome To My Blog : )

Thanks for your kindness because wanna visit my blog : )

Monday, December 6, 2010

shopping di SUNGEI WANGG ;)

Kawan ChiChi :)

Kawan Chichi Jugakk :)


Hello Peeps !

Harinih aku bershopping dengan dorang dekat SUNGEI WANG . sampai dekat situ jee pukul 1pm . kitaorang berjalan2 lah kejap then tiba2 aku terserempak dengan dua ekor yang cute gila nih , aku kesian tengok dorang , suh aku amik dorang . mula2 aku tk layan tapi dorang sampai menangis2 merayu . aku pun kutip dorang :) hihii , dia ahli keluarga aku yang baru ! abah mesti suka bila nampak dua ekor yang cute nih berada dirumah . bila sudahh  kepenatan , berehat di KFC and take away bawak balik rumah and makan ramai2 . 
Dua ekor yang beradaa diatas ituu adalah teman baru yang akan menemani aku dan jugakk ChiChi ;) 

WELCOME TO YOUR NEW HOMEE KIDS ;)

No comments:

Post a Comment