Welcome To My Blog : )

Thanks for your kindness because wanna visit my blog : )

Friday, December 3, 2010

our journey in a big damn IKEA ;)





Muhehehhee :D


Once upon a timee . . .

Pada tarikh 2/12/2010 , mama aku ajak pergi IKEA ! then , kami semua bersiap2 laa .kami semua bersembang2 dalam kereta andd kami sampai di depan pintu IKEA pada pukul 230petang , setelah tiba di IKEA , dorang singgah dekat TOILET kejapp . HAHA ! lepas tuu , kami semua meneruskan perjalanan kami . selepas melangkah di atas lantai IKEA , pergggg ! mata rasa nak tercabut mann , BHAHAHA !!
Mamaa sibuk mencari barang2 yang disukainyaa . aduii , first2 bosan . bila kami berjalan sehingga ke bahagian tengah IKEA , adalah satu Cina nihh , berdiri depan kakak aku ! tak malu gila babi Cina tuu . dia sempat lagi tarik seluar dalam diaa , kakak aku dah pandang aku . aku pandang dia balik then kitaorang gelakk . lepas dah penat gelak2 , duduk kejap *TUMPANG KERUSI :D
MasyaALLAH ! terkejut aku tengok jamm , jam menunjukkan pukul 700petang . aku dengan kakak aku bergegas ke surau untuk solat . Alhamdulillah ! sempat punn solat . hishh ! habis saja solat Magrib , kitaorang singgah dekat foodcourt untuk makan . aku makan chicken wing , haiyoo sedap gilaa :) makan jee dah amik masa selama 1jam . makan pukul 715 and habis makan pukul 815 ! gila babi :p
Lepas makan , kitaorang meneruskan perjalanan kami . berjalan2 dekat bawah pulakk , WAHH ! BESAR NAK MAMPUS IKEA NIHH :D
Jalan punya jalan punya jalan . tak sedar yang jam sudah menunjukkan pukul 1000malam , pergggg ! time tuu muka dah ketat tangan masuk poket , gila lama shoping dengan mama sebenarnyaa :D
Dengan muka yang ketat ikut dorg sampai keluar and menungguu keretaa :) haihh ! keluar pergi IKEA selamaa 6jamm . WALAWEE ! sampai dekat rumah pukul 1130 , take a shower , online PASBUKK , baring2 terus tidoo .


TAPI AKU TETAP ENJOY WALAUPUN KELETIHANN :D

No comments:

Post a Comment