Welcome To My Blog : )

Thanks for your kindness because wanna visit my blog : )

Friday, February 18, 2011

JUSTIN BIEBER

I LOVE YOU <3

Kenapa kau curang dengan aku Bieber? Apa salah aku haha Aku sayang kau tahu tak sayang <3

That should be me :'(

Your eyes is my Fav part <3

Okey Bieber Sayang. Aku sayang kau. Ye Im serious, sayang kau and tak pernah lupakan kau kau tahu tak bieber. Sebab dalam bilik aku penuh dengan muka comel kau tu. kalau blh, aku nak gantikan dengan dia tp aku rasa payah kot. bkn sbb aku syg kau lbh dari dia but, aku tak sanggup nak buka semula poster gedabak kau tu. aku still sayangkan kau even nanti kau kahwin dgn selena gomez :') ohh bagus, nak datang Malaysia dgn dia? fine mcm aku kesah. aku dah bertaken, tak boleh melebih sgt dgn kau. okey focus here, aku malas nak minat kau lg. kononnya dulu forever and ever and never change lahh sayang aku pada kau haha. mmg aku syg kau. menangis pasal kau. selalu gila menangis pasal kau dulu before aku kahwin dgn laki aku. Entah lah minat aku pada kau lain mcm.Sometimes tu, BFF aku panggil aku Alya bieber, bukan nak top ke hapa tapi aku memang tak boleh nak lupakan kau. tak tahu kenapa! Rasa macam nak peluk ja kauu Bieber tapi tak kesampaian :'( Huuu, sedihnya haha. Time dekat sekolah, tengah belajar Mathematics, History, Geografi aku mesti teringat dekat kauu then tiba tiba aku ada semangat nak belajauuu HAHA. Walaupun aku cuba untuk melupakan kau Bieber but aku tak boleh, Its hard to forget you Sayang Hahaha. Gila, you always in my mind, idk why haha. Okeyy, aku tak tahu nak cakap lagi. Just permulaan tahun ni agak membosankan :') Huuu, okey stop here. Takda mood daa tapi lepas dengar lagu Bieber terus ada mood daa :D Hihi. Okeylah nak g makan ni Bye Assalamualaikum Semua :)

No comments:

Post a Comment